Inauguració del curs

Avui ha tingut lloc la ja tradicional inauguració del curs. Els més de 500 alumnes, juntament amb el professorat del centre, hem començant fent les fotografies de grup; després hem assistit al lliurament de premis i finalment hem sentit els parlaments.

Els alumnes premiats en les categories d’excel·lència i esforç han estat:

1r ESO: premi a l’excel·lència per a Ingrid Prunera i Núria Camarasa; premi a l’esforç per a Esther Castells.

2n ESO: premi a l’excel·lència per a Bianca Tudor; premi a l’esforç per a Ariadna Larroca.

3r ESO: premi a l’excel·lència per a Estel Ezquerra; premi a l’esforç per a Nohaila El Amri.

4t ESO: premi a l’excel·lència per a Susanna Mercè, Diana Pla i Aymane Skaf; premi a l’esforç per a John Sebastian Gil.

Batxillerat: premi a l’excel·lència per a Oriol Palau i Roger Font; premi a l’esforç per a Alexandra Bega.

Moltes felicitats a tots.

En la secció de parlaments, ens ha adreçat unes paraules la companya Encarna Martínez , ara professora jubilada. També ens havia de visitar l’ex alumne Miquel Ribes, actualment estudiant d’enginyeria informàtica, però un problema de darrera hora ho ha fet impossible.

Finalment hem rebut la visita de Miquel Àngel Cullerés, director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida que ha donat per inaugurat el curs escolar.

Esperem que sigui un any profitós per a tothom