Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2018

El Parc Científic i Tecnològic de Lleida està preparant una activitat de caire tecnològic adreçat a l’alumnat i el professorat de secundària.

Es tracta d’un acte organitzat pel Google Developers Group Lleida (GDG Lleida), amb seu al Parc Científic de Lleida, que tindrà lloc al Parc el proper 3 de novembre. El nom oficial de l’esdeveniment és Google Devfest High School Developers Parade Lleida 2018.

Enguany, aquest serà l’acte més important de Google a Catalunya.  L’objectiu del Devfest és fomentar la incorporació del jovent a les carreteres tecnològiques i científiques. No obstant, la constatació que hi ha una bretxa digital PER RAÓ DE GÈNERE ha sigut determinant a l’hora de decidir el contingut de l’esdeveniment.

Per aquest motiu, El GDG Lleida ha programat conferències i una taula rodona perquè  5 expertes en Tecnologia expliquin què els va atreure per cursar les seves carreres i les seves vivències professionals. Totes elles formen part de Google Developers Group i de Women Techmakers, una iniciativa de  Google .

Taula Rodona a les 13.15 h :

La periodista Ares Escribà moderarà la taula rodona, que estarà composta per:

• Carina González,  GDG Tenerife
  • Vanessa Galcera, GDG Tarragona