Estudi assistit

Benvolguts pares i mares:

Us informem que algunes aules de l’institut d’Alcarràs es mantenen obertes fora de l’horari lectiu, per tal que els alumnes d’ESO s’hi puguin quedar per estudiar i fer deures amb l’ajuda d’alumnes de batxillerat i professors del centre. L’activitat és gratuïta i es duu a terme de dilluns a dijous, de les 16h a les 17h.
És especialment recomanable que l’alumne participi en aquesta activitat si té alguna matèria pendent de cursos anteriors, ja que en l’estudi assistit rebrà ajuda per recuperar-la.

Si esteu interessats que els vostres fills/filles facin ús de l’estudi assistit de l’institut d’Alcarràs, retorneu la part inferior d’aquest full indicant quins dies us aniria bé que el vostre fill o filla fes l’activitat, i espereu la resposta del tutor/tutora. En el cas que hi hagi més sol•licituds de les que podem atendre, l’equip docent decidirà quins alumnes tenen prioritat.

Els alumnes que vénen amb el transport escolar, si volen quedar-se a l’estudi assistit han d’avisar prèviament al centre perquè l’autocar no els esperi, i han d’organitzar pel seu compte la tornada a casa.

Descarrega la carta d’autorització