Estades d’immersió lingüistíca en llengua anglesa a 2n ESO

S’informa que a través del programa operatiu del Fons Social Europeu, l’INS Alcarràs ha estat assignat amb places per participar en Estades d’Immersió Lingüística en Llengua Anglesa a l’alberg Torre Ametller de Cabrera de Mar. Les estades tenen una durada de 3 dies lectius, del 9 al 11 de març de 2020, durant els que els alumnes treballaran el centre d’interès Reporter’s Research (activitats relacionades amb el món periodístic) amb els professors acompanyants i monitors especialitzats.

Les estades d’immersió lingüística estan adreçades a l’alumnat de 2n de l’ESO i tant l’allotjament com les activitats estan finançades pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i el Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.