Eleccions al Consell Escolar del centre

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als consells escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya.

Els cens electoral d’aquest centre restarà exposat al tauler d’anuncis del col·legi a partir del dia 5 de novembre de 2018 amb un termini de 7 dies per a possibles reclamacions (data límit: 12 de novembre de 2018).

Les possibles candidatures caldrà que es presentin a la direcció del centre no més tard del dia 19 de novembre de 2018. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis del centre el dia 20 de novembre de 2018. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles.

El sorteig públic per tal de designar els membres de la mesa electoral es farà el dia 9 de novembre de 2018, a les 14 hores, a l’aula de mediació del centre.

Cada elector (pare i mare o representants legals dels alumnes) podrà votar un nombre màxim de 1 pare/mare com a representant al Consell Escolar del centre.

Les votacions del sector pares es realitzaran el dia 27 de novembre de 2018, de 13 a 18 hores, a les dependències de l’institut.

En el taulell d’anuncis del col·legi restarà exposada la convocatòria específica d’aquestes eleccions per tal que puguin consultar el que convingui.

Alcarràs, 5 de novembre de 2018

La Direcció del Centre