Educació financera (EFEC)

L’INS Alcarràs participa enguany (com ja ho havia fet en diverses ocasions en cursos anteriors) en el programa EFEC (Educació Financera a les Escoles de Catalunya) que ofereix coneixements d’economia a escoles i adolescents. A EFEC els tallers són impartits per treballadors voluntaris vinculats a entitats financeres i associacions del sector bancari.

En el taller d’avui els alumnes han après a identificar i controlar els ingressos i les despeses, tot elaborant un pressupost personal. Finalment s’ha parlat de la necessitat de la creació d’un fons d’emergència per evitar endeutar-se quan sorgeixen imprevistos.