Diada de Sant Jordi

Sant Jordi és la primera jornada de la nostra Setmana Cultural. S’ha ofert a l’alumnat tot un ventall d’activitats coordinat pels departaments de llengües i en el que han participat activament tot el claustre: lliurament de premis, tallers, marató de lectura, xerrades, representació teatral, ballada de sardanes.

Ens il.lusiona especialment la representació de l’adaptació de “El Petit Príncep” que ha protagonitzat l’alumnat de 1r de Batxillerat davant d’un públic ben especial: els infants de l’escola bressol. Una iniciativa preciosa!

Volem agraïr la presència de convidats a la Marató de Lectura, especialment de la Sra. Capell, en record de l’arquitecte del nostre centre.

Agraïm també la col.laboració del Ramon Castells, de les colles sardanistes d’Alcarràs i de la nostra AFA.

Bona Diada de Sant Jordi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *