Des de Manchester fins Alcarràs, passant per Lleida

La darrera visita telemàtica de l’assignatura d’Emprenedoria ha acollit una interessant conversa amb en Mark Phillips, un mancunià resident al nostre poble. Des de fa 8 anys, aquest expert en informàtica i programació té, juntament amb a Laia Navarro, un centre d’ensenyament d’anglès a Lleida. Centrat en aquest idioma, si ensenya també alemany, italià o portuguès. La seva conversa, com no podia ser d’una altra manera, ha sigut en anglès, així com les preguntes que els nostres alumnes li han adreçat. En Mark ens ha explicat com va deixar la seva feina d’informàtic per canviar de país, primer a França i després Roma, per acabar a Lleida. I com aquí va obrir el centre d’idiomes amb la Laia, la seva sòcia. Ens ha parlat de la figura de l’autònom, de reinvertar-se i del valor que té equivocar-se per a tornar a provar-ho, superant els errors per afiançar els encerts. L’anglès és una eina indispensable ara mateix al món empresarial. En Mark mateix s’ocupa d’ensenyar anglès més orientat al sector professional. El nostre objectiu de connectar els alumnes amb el sector empresarial és molt important per la nostra assignatura. I fer-ho en anglès, encara té més valor.