Convocatòria de vaga dia 1-10-2018

Benvolgudes famílies,

El proper dia 1 d’octubre de 2018 està convocada una vaga per diferents organitzacions sindicals estudiantils.

En relació amb el seguiment de la vaga per part dels vostres fills, ja han comunicat al centre la seva voluntat de donar-li suport però us volem recordar que sou les famílies les que autoritzeu el seu seguiment, i per tant, la no assistència al centre durant tot l’horari lectiu.

Us volem informar que el centre romandrà obert durant tot l’horari escolar i que els vostres fills/es podran assistir-hi però no podem garantir la normalitat de les classes.

Alhora us informem, que els alumnes de 1r i 2n d’ESO no es poden acollir a la convocatòria de vaga.

L’Institut comunicarà, com és habitual i si fos el cas, la falta d’assistència del vostre fill/a via SMS.

Rebeu una cordial salutació.

Jesús Campa

Director Institut d’Alcarràs