Concurs Marató TV3

Com en l’anterior curs, l’institut d’Alcarràs mitjançant la iniciativa del seu departament d’Educació Física , ha decidit col·laborar per la Marató de TV3, recordant que aquest any està dedicat a les malalties minoritàries.
Amb l’objectiu de potenciar valors com la solidaritat, generositat, i d’altres, l’institut ha dissenyat una activitat , “Encistella per la Marató de TV3”, la qual pretén , a banda de conscienciar de la necessitat de fer front a aquesta malaltia tan extesa, recollir el màxim de diners possible.
Com es participa? Els alumnes interessats en participar-hi , ho podran fer comprant com a mínim un número a un cost d’un euro a l’estand que romandrà al passadís principal del centre a l’hora del
primer esbarjo, organitzat i gestionat per alumnes de 3r d’ESO.
Cada número que es compri possibilitarà l’opció de llençar a cistella en una de les classes d’E.F, amb la possibilitat de multiplicar per dos cada cistella realitzada. Per exemple: la compra de tres
números (3 euros), permetrà llençar tres cops i aconseguir tres números més en el cas d’encert en cadascun dels tres llançaments.
Quan es participa ? Els dies que l’estand per la compra de números estarà operatiu, seran del 26 de novembre al 14 de desembre.
Quin és el premi del sorteig?  Dues entrades per a assistir a un partit de basquet del FC Barcelona.
Data del sorteig: 13 de desembre.
Tant de bo la iniciativa sigui un èxit i es pugui recollir una bona quantitat de diners en favor d’una fundació tan contrastada i amb tanta tradició com és la de la Marató de TV3.
Ara més que mai, “ Encistella per la Marató de TV3”.