Tastets educatius 6: Caldria pagar als nens perquè els vagi bé a l’escola?

Roland Fryer és un economista que treballa en el Laboratori d’Innovació Educativa de la Universitat de Harvard. Recentment ha desenvolupat el projecte Opportunity NYC que investiga com els estudiants d’escoles de baix rendiment responen a incentius econòmics.

L’abril de 2010 la revista Time va publicar un article en qual es feia ressó de les investigacions que Fryer havia dut a terme en escoles de quatre grans ciutats dels Estats Units, en relació al poder dels incentius econòmics en el rendiment escolar.

Teniu aquí l’article traduït.