Bridging Learning Experiences. Astronomia 12-18

Les Jornades BLE tenen com a objectiu la difusió d’experiències relacionades amb la connexió entre l’aprenentatge dins i fora l’escola. Es tracta d’unes jornades dirigides a professors, investigadors i altres professionals de l’educació.

En aquest context, els professors José Manuel Pérez i Jesús Campa van presentar la ponència titulada Astronomia 12-18.

Els alumnes de l’institut d’Alcarràs cursen la ciència de l’astronomia dins les diferents àrees curriculars de l’educació secundària i batxillerat: ciències naturals, matemàtiques, socials, filosofia, tecnologia, etc. A més, disposen de la possibilitat d’estudiar aquesta ciència dins el Grup d’Astronomia de l’Institut d’Alcarràs utilitzant les instal·lacions de l’Observatori Astronòmic del mateix centre.
Aquests alumnes tenen edats compreses entre els 12 i els 18 anys i no reben cap tipus de compensació acadèmica.
A més de realitzar activitats d’aprenentatge de tipus seminari, taller o assistència a conferències, participen en congressos i programes de divulgació científica a nivell escolar i/o divulgació entre les escoles i la població dels municipis d’influència de l’institut.

1. Ignasi

La nostra felicitació al professor José Manuel Pèrez. El projecte del Grup d’Astronomia de l’Institut és engrescador, interessant, formatiu… i pel que es veu, cada dia va a més