Tastets educatius 9: #AsignaturasQueHacenFalta

Segur que si preguntem a qualsevol docent, ens dirà una matèria que troba a faltar en el sistema escolar i que, segons el seu punt de vista, seria necessària quan no imprescindible.

Un compte de twitter – Maestra de pueblo – va publicar el hashtag #AsignaturasQueHacenFalta, denunciant irònicament aquesta dèria dels docents de que “això meu és tan important que l’haurien d’ensenyar a l’escola”.

Vols saber com quedaria l’horari escolar si totes les propostes de gurús, polítics i influencers educatius fossin tingudes en compte? Javier s’ho imagina així: