1r torneig d’escacs intercentres Terres de Lleida 2018

L’institut d’Alcarràs acollirà el proper dia 11 d’abril el 1r torneig d’escacs intercentres de les Terres de Lleida, que comptarà amb la participació dels Instituts Joan Solà de Torrefarrera, l’Institut LaSerra de Mollerussa, l’Institut d’Almenar, l’Institut Samuel Gili i Gaya i l’Institut d”Alcarràs, a més de l’escola Vedruna de Tàrrega. La jornada comptarà amb un total de 146 alumnes i serà inagurada pel Sr. Miquel Àngel Cullerés, director dels serveis territorials d’ensenyament a Lleida i el Sr. Miquel Serra, alcalde d’Alcarràs.

La trobada compta amb la col.laboració del club d’escacs Mollerussa, l’ajuntament d’Alcarràs i la federació catalana d’escacs.