1r premi Relato Corto UdL

La nostra alumna de 4t d’ESO Sara Escolà ha estat guardonada amb el 1r premi del VII Concurso de Relato Corto (categoria D, per a estudiants de 3r i 4t d’ESO) que organitza el Departament de Filologia Hispànica de la Universitat de Lleida. El tema era “la nostàlgia”, tot evocant el 50è aniversari de la titulació que celebren aquest curs. El relat de la Sara, que porta per títol “Canela y jengibre”, es publicarà en un recull que editarà la UdL amb tots els textos premiats, com el que enguany recull el de la Sofía Buitrago (titulat “Violeta”), guanyadora de l’any passat en aquesta mateixa categoria, i que podeu llegir en aquest enllaç: http://hdl.handle.net/10459.1/72447.