Inici de curs

Benvolgudes,

Per ser del vostre interès us fem arribar les següents informacions:
El curs 2018/2019 per a l’alumnat d’ESO està previst que comenci el dimecres dia 12 de setembre de 2018 a les 8.30 hores. Al Batxillerat, el curs començarà el 14 de setembre de 2018 a les 8.30 hores. En primer lloc es farà l’acollida del l’alumnat, la presentació del curs per part del professorat, tutors i el lliurament d’horaris. A continuació, començaran les classes amb normalitat. L’horari lectiu serà de dilluns a divendres de 8.30 a 15.00 hores.

Reunió amb pares/mares dels alumnes

Dimarts, dia 18 de setembre, a les 20.00 hores: batxillerat
Dimecres, dia 19 de setembre, a les 19.30 hores: 1r d’ESO.
Dimecres, dia 19 de setembre, a les 20.15 hores: 2n, 3r i 4t d’ESO.

Períodes de vacances i dies de lliure disposició

Nadal: Del 22 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos.
Setmana Santa: Del 13 al 22 d’abril, ambdós inclosos.
Dies de lliure disposició aprovats pel Consell Escolar Municipal: 2 de novembre de 2018 7 de desembre de 2018 18 de gener de 2019 11 de març de 2019 23 d’abril de 2019 Últim dia de curs: 21 de juny de 2019.

Llibres de text

Al voltant de la primera setmana de juliol, al tauler d’anuncis i al web del Centre, estarà exposada la relació de llibres de text per al proper curs escolar. Amb l’objectiu de mantenir vigent el projecte d’ús de les noves tecnologies a l’aula, el centre va decidir adaptar-se a la realitat dels mercats i iniciar l’ús de tauletes digitals (“tablets”). Paral·lelament, el canvi de llibres obligatori per adaptar-nos a la nova Llei educativa permetrà millorar els continguts globals (llibre/digital) i la qualitat tècnica mantenint una substancial reducció del cost del llibres a tots els cursos. La distribució de l’alumnat per cursos i grups es publicaran al setembre. L’AMPA de l’Institut oferirà la venda de llibres amb importants descomptes. Aquest servei es realitzarà els dies 30 i 31 de juliol i els dies 6 i 7 de setembre.

Tauleta digital (“tablet”)

Les característiques tècniques i els comerços d’adquisició de la “tablet” s’informaran en una reunió específica a tal efecte. Us volem avançar que el preu d’aquest equipament serà considerablement inferior al preu d’un ordinador. Al mateix temps, us recomano que ajorneu qualsevol compra prevista d’un producte similar.

Consultes

Per a resoldre tots els dubtes que us puguin sorgir, tant sigui en aquelles qüestions tractades en aquesta carta, com en qualsevol aspecte que us preocupi amb relació a l’escolarització del vostre fill/a, no dubteu a posar-vos en contacte amb el Centre.