El Dia de la Pau i els mediadors en formació

Aquest any el dia de la PAU ha coincidit en dilluns, 30 de gener de 2017, el mateix dia de la mort de Mahatma Ghandi. Per això vàrem fer una activitat a l’hora del patí per seguir treballant en la sensibilització de la cultura de pau a les nostres aules. Amb l’ajut dels mediadors i alumnes voluntaris, es van elaborar dos murals sobre la pau per expressar els nostres desitjos d’arribar a millorar en el dia a dia la convivència a l’institut.
A més, els alumnes de l’optativa de 3r. d’ESO de Mediació (en formació) han realitzat un treball específic per apropar-se a la cultura de la no violència, a partir de la recerca d’un líder pacifista. Espero que disfruteu i descobriu nous líders.pacifistes!

Podeu trobar més informació en la següent presentació.