Sortida al Bonpreu d’Alcarràs

Una de les parts més importants de l’assignatura d’Emprenedoria que cursen els nostres alumnes de 4t és el màrqueting i tot allò referent al nostre paper com cosumidors. Amb la visita al supermercat Bonpreu vam poder veure sobre el terreny aspectes determinants del que s’anomena neuromàrqueting i que guien les nostres eleccions quan estem davant dels productes que volem comprar.

La visita va ser un èxit i hem d’agrair l’amabilitat del supermercat Bonpreu. Cada una de les visites amb cada un dels tres grups d’Emprenedoria, va acabar amb l’obsequi d’un suc i una poma que els nostres alumnes van degustar de tornada a l’institut.