Participem al Sex Education Festival

La setmana passada, els nois i les noies de secundària va anar al Sex Education Festival que va tenir lloc al Cinema Catalunya de Terrassa. Allà van veure diferents curtmetratges sobre diversitat sexual.

A la sortida, els de la televisió local van fer una petita entrevista a l’Eneas, un company de 1r d’ESO B. Aquí la teniu.

Aquesta activitat, que s’emmarca dins la Setmana de la Coeducació a nivell de centre, té continuïtat a les hores de Tutoria.

Redactors: Miguel Ángel i Abril, membres de la comissió d’alumnat de comunicació

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *