Salut

Per a disminuir raonablement el risc de contagi dins de l’escola, la direcció del centre no acceptarà cap nen o nena que presenti:

• Febre (temperatura a partir de 37º). No podrà venir cap nen o nena a l’escola fins que no hagi estat 48h sense febre.
  • Simptomatologia compatible amb COVID-19: Tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea,…
  • Estomatitis (infeccions i lesions escampades a la boca).
  • Gastroenteritis.
  • Erupcions o altres alteracions de la pell, exceptuant el cas que un informe pediàtric
    indiqui el seu caràcter no contagiós.
  • Conjuntivitis purulenta sense tractament.
  • Parasitosi intestinal (lambliasis) sense tractament.
  • Polls i/o llémenes.

Si algun alumne/a manifesta alguna simptomatologia relacionada amb la COVID-19, es seguirà el protocol marcat pel Departament d’Educació i PROCICAT.

MEDICAMENTS:

A l’escola no podem donar medicaments tal com consta a les NOFC aprovades pel consell escolar el 22-10-2014 . En casos molt excepcionals i justificats donarem la medicació, quan la toma sigui inferior a 8 hores, al·lèrgies, altres.

En cap cas, l’alumnat portarà medicació a l’escola. En les excepcions l’adult l’ha de lliurar a secretaria.

DIMECRES DE FRUITA:

DIMECRES FRUITA

Des del curs 2013-2014 l’escola ha instaurat tots els dimecres com a dia de l’esmorzar saludable, on tot l’alumnat porta aquell dia una fruita per esmorzar.

Enguany continuarem implementant aquest programa.

Així doncs, cal que cada dimecres els vostres fills portin per esmorzar fruita.

Per saber-ne més consulteu el PLA D’OBERTURA DE CENTRE