Preinscripció curs 2024-2025

INFORMACIÓ

OFERTA EDUCATIVA

Seleccioneu els estudis per consultar el calendari de dates, l’oferta de places, la publicació de les llistes i la resta d’informació:

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ i LLISTES 2024-2025

• La preinscripció s’ha de fer a l’ensenyament esportiu, això implica una reserva de plaça a expenses de superar la prova i de la baremació posterior per nota de tall de 1r a 3r d’ESO.
    • S’ha de realitzar en el 1r període (del 25 d'abril al 3 de maig de 2024).
  • La preinscripció no és compatible amb la preinscripció a qualsevol altre batxillerat (doncs s’ocuparien dues places públiques), sí amb un CFGM.
  • Un cop superada la prova específica d’accés (inscripció al maig - superació al juny/juliol/setembre) es pot fer la baremació.
  • La baremació es fa en funció de la nota mitjana de primer a tercer d’ESO, aplicant els mateixos criteris que en altres etapes educatives.
  • Una vegada feta la baremació es formalitza la matrícula.
  • S’han de formalitzar dues matrícules:
    • Una matrícula per a batxillerat al nostre centre.
    • Una matrícula per a tècnic esportiu al centre en què es fa l’especialitat esportiva (en el cas de Salvament i socorrisme, al nostre centre; per a la resta, al centre associat INS CAR de Sant Cugat.​
  • L'alumnat que no obtingui plaça podrà anar al centre d'origen on hagi cursat 4t d'ESO per tal de matricular-se al batxillerat ordinari. En cas que el centre d'origen no ofereixi estudis de batxillerat ordinari, caldrà dirigir-se a la direcció del centre per informar-se de quin és el centre associat.

Documentació (originals i fotocòpies):

• Sol·licitud de preinscripció (descarregar-la al vostre ordinador per emplenar-la i porteu-la al centre)
    • Apte de la Prova específica d'accés (si no es té, s'ha de presentar obligatòriament per fer la matrícula)
    • Títol de l'ESO (o resguard), o equivalent pel grau mitjà a efectes acadèmics.
      • L'alumnat que actualment cursa 4t d'ESO ha de presentar per a la preinscripció un certificat amb la qualificació de 1r a 3r d'ESO
    • DNI, NIE o Passaport de l'alumne/a
    • DNI, NIE o Passaport del pare, mare o tutor/a legal (en cas que l'alumne/a sigui menor d'edat)
    • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació (en cas que l'alumne/a sigui menor d'edat)