Medalla d’Honor

L’Institut Agustí Serra i Fontanet rep la Medalla d’Honor de la ciutat de Sabadell l’any 2014 per la tasca que desenvolupa al barri en col·laboració amb diverses entitats com a resultat dels valors de participació i ciutadania inculcats per l’equip directiu i docent als seus alumnes.

“El centre és un gresol policromàtic que té assumida la cultura del treball, ja que l’èxit radica en un conjunt d’esforços individuals i col·lectius que condueixen a la realització personal i professional de l’alumnat. La fita de l’institut és la millora contínua per posar formació acadèmica al servei del barri i de la ciutat.”

Manuel Robles, director del centre (2014)

Actualment, amb 40 anys de bagatge dedicat a la Formació Professional, el centre té com a objectius principals la formació integral de l’alumat tant en la vessant intel·lectual, com professional i humana, en un marc on es potencien els valors ciutadans i la capacitat de relació i treball en equip.