Sortida de cohesió a Sant Julià d’Altura amb els alumnes de 2n de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

El passat divendres 29, els alumnes de 2n de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van gaudir d’una jornada molt especial a l’Àrea Recreativa de Sant Julià d’Altura. La sortida, enfocada a fomentar la unió i cohesió del grup, va incloure una gran varietat d’activitats lúdiques i dinàmiques de grup que van aconseguir fer del dia una experiència enriquidora i plena de diversió.

Durant la jornada, els alumnes van participar en jocs cooperatius, activitats esportives i dinàmiques per enfortir la comunicació i el treball en equip. Tots van tenir l’oportunitat de conèixer-se millor fora de l’aula, gaudint d’un ambient relaxat i envoltats de natura. L’entusiasme i la participació activa de tots els assistents van ser claus per a l’èxit de la sortida.

Els estudiants i professors coincideixen a valorar molt positivament l’experiència, destacant com aquest tipus d’activitats contribueixen a crear un clima de confiança i col·laboració essencial per a l’aprenentatge i la convivència. Sens dubte, una jornada que quedarà en el record de tots!

Gràcies a tothom que va fer possible aquesta sortida. Continuem treballant per fomentar una comunitat educativa cohesionada i motivada!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut