Rap de la convivència a 4t de l’ESO

La setmana passada i aquesta, l’alumnat de 4t d’ESO ha canviat els apunts per la rima i els exàmens per la base musical.

Gràcies al programa Ciutat i Escola de Sabadell, hem rebut la visita de la cooperativa Versembrant, que ha vingut a fer un taller de rap amb els i les alumnes. I sí, hi ha talent a les nostres aules!

Aquesta activitat forma part del programa Ciutat i Escola, amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell

Durant el taller, han descobert que el rap és molt més que música: és expressió, és crítica, és emoció i és treball en equip. A través del ritme i la paraula, l’alumnat ha reflexionat sobre temes que els interpel·len, ha escrit les seves pròpies estrofes i es va atrevir a rimar davant dels companys i companyes.

Veurem si d’aquí en surten futurs artistes!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut