Gaudim de la jornada solidària!

Durant el dia d’avui la comunitat educativa de l’Agustí Serra ha participat en una jornada solidària en que s’han organitzat diferents activitats per recaptar diners i donar-los a l’entitat Càritas.

En un primer torn, l’alumnat de l’ESO ha gaudit d’aquestes activitats: zumba, futbol, bàsquet, voleibol, tennis taula i jocs de taula. En un segon torn, l’alumnat de Cicles Formatius i de Batxillerat ho ha fet amb activitats com futbol, voleibol, tennis taula, escacs i cinema.

Cal destacar que les activitats han estat organitzades per l’alumnat i el professorat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Ensenyament i Animació Socioesportiva (AFE). El professor Sergi Escriu ha recollit en aquest vídeo el desenvolupament de les activitats durant el matí.

VÍDEO RESUM

SOM BOMBERS

Una de les activitats amb més èxit amb l’alumnat de Primer Cicle de l’ESO ha estat un joc de rol on els i les alumnes han fet de bombers. L’activitat, organitzada pel professor Francesc Pujol, ha consistit en simular l’actuació d’un grup de bombers per rescatar una persona. Cliqueu a les galeries de fotos per veure totes les imatges.

ELS INFERNS

Des de la matèria de Llatí, l’alumnat de 4t d’ESO i la seva professora Marta Calvo han preparat una activitat sobre els mites iambientada en els inferns.

ESMORZAR SOLIDARI

Per acompanyar totes aquestes activitats, l’alumnat de 4t d’ESO i ha organitzat al vestíbul un esmorzar solidari per 1 €, amb beguda inclosa, i la venda de polseres solidàries, també per 1 €.

BERENAR SOLIDARI

De la mateixa manera, l’alumnat de Cicles Formatius en horari de tarda ha posat en marxa un berenar solidari, que ha estat amenitzat amb música de piano en directe.