Fem l’arbre de Nadal

Amb motiu de les festes de Nadal, alumnes de diferents grups i cursos de l’ESO han elaborat un arbre de Nadal per guarnir el vestíbul i les seves aules. Ho han fet a les classes i al Taller de Tecnologia, on també han dissenyat un circuit elèctric amb connexions en sèrie i en paral·lel per il·luminar-lo. L’activitat ha estat pensada com a aprenentatge significatiu, de manera que han treballat les diferents competències i continguts curriculars en una realitat propera i d’interès. També han desenvolupat la competència personal i social , doncs han treballat de manera cooperativa i col·laborativa, amb respecte i amb una finalitat comuna.

Els alumnes i les alumnes de 4t d’ESO han fet aquest arbre tan espectacular! Tota la comunitat educativa ha pogut admirar-lo al vestíbul de l’Institut durant aquests dies.

Institut Agustí Serra i Fontanet Institut Agustí Serra i Fontanet
Institut Agustí Serra i Fontanet Institut Agustí Serra i Fontanet

La classe de 2A ha treballat de valent per tenir enllestit el seu arbre el dia del lliurament de notes en que havien de venir amb les seves famílies.

Institut Agustí Serra i Fontanet Institut Agustí Serra i Fontanet
Institut Agustí Serra i Fontanet

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut