El Seminari de Comerç 2025-2026, tot un èxit de participació i aprenentatge

Seminari de Comerç

Del 15 al 18 de desembre, l’Institut Agustí Serra i Fontanet ha acollit una nova edició del Seminari de Comerç, una iniciativa del Departament de Comerç i Màrqueting que s’ha consolidat com un dels esdeveniments formatius més rellevants del curs. Les jornades han estat un èxit tant pel que fa a la qualitat dels continguts com a la implicació de l’alumnat i del professorat.

Al llarg del seminari, l’alumnat va poder assistir a diferents xerrades impartides per professionals del sector, que van compartir la seva experiència real i actual del món del comerç, el màrqueting, la publicitat i l’empresa.

Des del centre volem fer un agraïment molt especial a tots els ponents que han fet possible aquesta edició i que han dedicat el seu temps i coneixement, en molts casos de manera altruista:

  • Aniol Paipunt, Obrador Pa i Punt
  • Associació Entre Homes
  • Francesca Rodríguez, Ajuntament de Sabadell
  • Goiuri Ochoa, MaryPymes
  • Javi Manzanares
  • Joan Muñoz, Cafès Pont
  • Mayte Rojas, BolsaPlast
  • Oriol Olivé i Mercè Vallès, Club Natació Sabadell
  • Patricia Lledó, Agència Plancton
  • Ramón Cos, La Coop Barberà i La Coopfrodita
  • Sílvia Guinart
  • Universitat EUNCET de Terrassa

La seva aportació ha permès apropar l’alumnat a la realitat professional, reforçant la connexió entre la formació acadèmica i el món laboral.

Cal destacar també la implicació activa de l’alumnat de primer curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat, que ha tingut un paper clau en el desenvolupament del seminari. Tant l’organització de l’esdeveniment com l’acompanyament a l’alumnat s’han dut a terme des del mòdul de Relacions Públiques i Organització d’Esdeveniments de Màrqueting, des d’on l’alumnat ha pogut aplicar de manera pràctica els coneixements treballats a l’aula.

L’alumnat ha col·laborat en la recepció i l’acompanyament dels ponents, així com en la cobertura audiovisual i la difusió de l’esdeveniment a les xarxes socials, assumint responsabilitats pròpies d’un esdeveniment professional real. Aquest seminari ha estat, així, el primer esdeveniment del curs 2025-2026 del Departament de Comerç i Màrqueting i una oportunitat d’aprenentatge pràctic de gran valor.

Des del Departament de Comerç i Màrqueting volem agrair l’esforç i la implicació de totes les persones que ho han fet possible i reafirmem el nostre compromís per continuar organitzant activitats que enriqueixin la formació del nostre alumnat i el connectin amb la realitat del sector.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut