El Departament de Comerç i Màrqueting de l’Institut Agustí Serra i Fontanet organitza el 5è Seminari de Comerç del dia 15 al dia 18 de desembre. Un esdeveniment on es reuneixen diversos ponents a les aules de l’institut per compartir coneixements amb l’alumnat dels graus formatius d’Activitats Comercials i de Màrqueting i Publicitat.

Durant aquests dies es duen a terme diferents xerrades i tallers per part dels ponents sobre emprenedoria, habilitats de comunicació, neuromàrqueting i metodologies creatives.
Aquest seminari té com a objectiu promoure el desenvolupament personal, apropar la realitat del món laboral i la professionalitat a l’alumnat del centre, donar visibilitat a noves estratègies de màrqueting i oferir a l’alumnat, per nodrir la seva formació acadèmica, una experiència pràctica de primera mà per part dels professionals.
L’organització d’aquest esdeveniment compta amb la participació de l’alumnat de 1r de Màrqueting i Publicitat, on tenen la responsabilitat de rebre els ponents, acompanyar-los fins a les aules i del contingut a xarxes.
El departament de Comerç i Màrqueting, amb aquesta 5a edició, espera assolir i complir amb les expectatives dels ponents i de l’alumnat.


