Cada ovella amb la seva parella!

Durant un parell de setmanes, l’alumnat de 1r d’ESO dels grups C i E s’ha familiaritzat amb els refranys més coneguts de la llengua castellana. Amb el joc de «Cada oveja con su pareja», en què havien de relacionar les dues fitxes que formaven cada refrany, alguns alumnes han descobert que coneixien més refranys del que pensaven. Després de relacionar-los correctament, havien d’anotar-los en un dossier i buscar informació a internet per comprendre el seu significat. Per últim, entre tots i totes han elaborat el «TOP 10», un rànquing dels deu refranys més significatius i aplicables a la seva vida quotidiana.

Amb aquesta activitat els alumnes han aconseguit apropar-se a les expressions del llenguatge i la sabiduria popular mitjançant l’ús de les noves tecnologies per buscar, recopilar i comprendre el seu significat.

Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra Institut Agustí Serra