Acte de cloenda del Programa Mentories

Durant el curs 2019-2020 vam participar per primera vegada en el Programa de Mentoria Juvenil de Sabadell on van participar alumnes de l’ESO com a mentorats i alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior com a mentors.

Tot i les dificultats que ens vam trobar durant el curs els resultats de les mentories va ser molt bo, fins i tot fent trobades virtuals!!

Aquest curs repetirem l’experiència junt amb l’Institut Jonqueres i l’Institut Arraona.

Donem les gràcies a tots els participants i en especial als exalumnes, que tot i acabar l’etapa han seguit vinculats amb nosaltres participant en un projecte tan maco com aquest!