Ahir, dimecres 17 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO han compartit amb les seves famílies els projectes trimestrals que han desenvolupat durant aquests mesos.🎉

Ha estat una tarda molt especial en què han pogut mostrar tot allò que han après, investigat i creat, així com les habilitats de treball en equip, comunicació i autonomia que han anat desenvolupant al llarg del curs.
Volem felicitar tot l’alumnat per la seva implicació, esforç i entusiasme, i també agrair a les famílies la seva assistència i suport. Ha estat un autèntic plaer veure com els nois i noies explicaven els seus projectes amb il·lusió, orgull i confiança. 👏
Moments com aquest donen sentit a la feina feta durant el curs i ens recorden que aprendre és molt més enriquidor quan es comparteix.
Gràcies a tothom per fer possible aquesta jornada tan especial!👏 🎉 ⭐























