Presentació dels projectes trimestrals de 1r d’ESO

Ahir, dimecres 17 de juny, l’alumnat de 1r d’ESO han compartit amb les seves famílies els projectes trimestrals que han desenvolupat durant aquests mesos.🎉

Ha estat una tarda molt especial en què han pogut mostrar tot allò que han après, investigat i creat, així com les habilitats de treball en equip, comunicació i autonomia que han anat desenvolupant al llarg del curs.

Volem felicitar tot l’alumnat per la seva implicació, esforç i entusiasme, i també agrair a les famílies la seva assistència i suport. Ha estat un autèntic plaer veure com els nois i noies explicaven els seus projectes amb il·lusió, orgull i confiança. 👏

Moments com aquest donen sentit a la feina feta durant el curs i ens recorden que aprendre és molt més enriquidor quan es comparteix.

Gràcies a tothom per fer possible aquesta jornada tan especial!👏 🎉 ⭐

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut