Cloenda Saba curs 2025-2026

El passat 5 de juny vam celebrar l’acte de cloenda del Projecte SABA,  gestionat pel Punt de Voluntariat de Sabadell

Al llarg d’aquests mesos, el nostre alumnat s’ha implicat amb diverses entitats de la ciutat que treballen amb i per a les persones, vivint una experiència molt enriquidora.

La celebració va començar a la Plaça del Voluntariat amb una dinàmica de grup molt participativa. Després, vam anar al Centre Cívic de la Concòrdia per fer el lliurament de diplomes als voluntaris i voluntàries.

Durant l’acte, els nois i noies van expressar com s’han sentit de bé fent aquest voluntariat i van destacar tot el que els ha aportat a nivell personal, social i de valors. També vam comptar amb la presència de la regidora de Participació de l’Ajuntament, que va adreçar unes paraules de felicitació i reconeixement al compromís del nostre alumnat.

Per cloure la jornada de la millor manera, vam gaudir d’un fantàstic pica-pica preparat pels companys i companyes de l’Escola EEE Xalest, que van fer una feina excel·lent.

Moltes gràcies al Punt de Voluntariat, a les entitats col·laboradores i, sobretot, als nostres alumnes per la seva gran implicació.

Enhorabona a tothom!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut