Visita a Establiments Viena

El dilluns 10 de febrer, l’alumnat i el professorat de 2n CFGM de Gestió Administrativa i del PFI d’Oficines vam realitzar una visita a l’empresa Establiments Viena, S.A., ubicada al Polígon de Can Roqueta a Sabadell. Aquesta empresa fou creada al 1969 a Sabadell i, compta, actualment, amb 50 establiments a Catalunya, al País Valencià i a Andorra.

Les responsables de la visita ens van fer, en primer lloc, una explicació molt dinàmica sobre els orígens, la política empresarial, els valors i els productes de l’empresa. Posteriorment, vam recórrer les seves instal·lacions i vam veure la fabricació del seu producte, totalment artesanal, el funcionament del laboratori i la seva central logística.

Per acabar, vam tenir el plaer de degustar els seus entrepans, donant per finalitzada la visita.

Des de l’Agustí Serra volem agrair la seva magnífica atenció, la professionalitat demostrada en resoldre tots els nostres dubtes i el bon comportament del nostre alumnat. Estem segurs que aquesta experiència els hi serà de molt profit!

MÒNICA SÁNCHEZ