Sortida Speed Dating

El passat 24 de novembre, els alumnes del Cicle de Grau Mitja de Sistemes Microinformàtics i xarxes van participar a la jornada d’Speed Dating 2022 amb empreses tecnològiques organitzada pel Cluster TICSud a l’edifici Tecnoparc de FiraReus.

En aquesta jornada, l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer a què es dediquen de les empreses ClusterTIC Sud, empreses tecnològiques de la zona, i també van tenir l’oportunitat de realitzar breus entrevistes per donar-se a conèixer.

Les empreses que van assistir a la jornada van ser les següents: Nuclio Digital School, Viajes Para Ti, T-Systems, eHealthAI, Inetum, Etecnic, Xipset, Expacia, Movertis, Proacit, Studiogenesis, Grupo Castilla, Nemon, Grupo CBS Quality, IPTE.