SORTIDA AL MARESME DELS ALUMNES DEL PTT

Els alumnes del PTT-PFI van d’excursió al Mercat de la Flor i a l’empresa Riera Villagrasa

El passat 10 de febrer els alumnes del PTT-PFI de jardineria de Mont-roig del Camp vam fer una sortida al Mercat de la Flor Ornamental de Vilassar de Mar, juntament amb els alumnes del PTT d’Altafulla. Vam agafar l’autobús a les 8:30 del matí i vam arribar allí a les 11 h, vam tindre 30 minuts d’esbarjo on vam poder esmorzar i prendre un cafetonet.

A les 12 vam entrar al Mercat de la Flor a visitar-lo. La noia que per cert era molt simpàtica ens va explicar el funcionament del mercat. Vam veure un petit documental on explicava també el funcionament  l’any de creació. Al acabar de veure el documental vam fer preguntes a la noia per respondre els qüstionaris que ens van repartir les professores. Prèviament també vam fer uns qüestionaris al nostre centre per anar orientats i perquè ens vinguessin a la memòria algunes de les coses que ens explicaven.

A la una del migdia vam anar a l’altra empresa, que es dedica al cultiu de plantes aromàtiques. També ens va explicar el funcionament de l’empresa, vam anar a l’habitacioneta on guarden els productes per les plantes. Finalment ens vam acomiadar del propietari de l’empresa i vam anar cap a Mont-roig. La meva valoració d’aquesta excursió és que va estar molt bé i va ser bastant entretinguda.

Trobareu més informació sobre les activitats del PTT al nostre web: http://femhoverdptt.blogspot.com.es/

Text redactat per l’alumne del PTT Sergi Vives Becerra.

DSCN1910DSCN1909DSCN1914