Projectes 2n SMX

Els alumnes de 2n de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han creat apps per Android al llarg primer trimestre. En aquesta pràctica han après conceptes de disseny d’interificies i programació mòbil, a més s’han desenvolupat les competències de comunicació, de treball en equip i planificació d’un projecte. En una vessant més comercial, han realitzat la presentació en públic del producte simulant la seva promoció en un entorn empreserial per potenciar el seu esperit emprenedor.

Els alumnes de 2n de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han desenvolupat un projecte per netejar les deixalles que s’acumulen a les nostres costes. Han dissenyat i desenvolupat un vaixell autònom controlat per Arduino, capac de recollir deixalles. Un dels requisits del disseny del vaixell era utilitzar materials reciclats per potenciar la sostenibilitat i l’economia circular.  Aíxi a més de treballar la part tècnica de programar el seu funcionament s’ha aconseguit sensibilitzar als alumnes en aspectes medioambientals.