Exposició ” El còmic i Miró”

Cartell realitzat a l’optativa de 4t per Ahirà Figura i Marc Martínez

A partir del 2 de novembre fins el 31 de gener; podreu veure la exposició “El còmic i Miró” amb els treballs dels alumnes de visual i plàstica al centre Miró de Mont-roig del Camp.

La inaguració de la exposició es farà dissabte 12 de desembre a les 18:00 hores, hi esteu tots convidats.

Els alumnes de visual i plàstica de 1r i 2n d’ESO han estat descobrint la personalitat i la manera de treballar de Joan Miró. Sobretot han treballat l’observació i la transformació d’elements quotidians en ninots artístics.

A partir d’una visita al centre Miró i de treball a través de l’observació d’elements de l’entorn mironià, com la garrofa i la carbassa, els alumnes han deixat anar la seva creativitat per crear personatges de còmic.

Podem veure com han transformat una carbassa en un personatge mitjançant la tècnica del collage; com han il·lustrat un còmic, personalitzant la garrofa (dibuixant); i com han convertit un mitjò en un ninot (els mitjons estan fets completament amb materials reciclats)

Han treballat, també, els diferents tipus de plans fent “selfies” dels personatges que han creat.

I, com a treball en grup, han elaborat els foto-còmics i les converses mironianes.