EXCURSIÓ ALS VIVERS GASSÓ

El passat divendres 13 de novembre, els alumnes del PFI-PTT d’Auxiliar en vivers i jardins de Mont-roig del Camp vam anar juntament amb els alumnes de 4t d’ESO-C de Miami platja a l’empresa de jardineria Vivers Gassó. L’autobús ens va recollir a l’institut i vam marxar puntualment a dos quarts d’onze. L’activitat forma part del curs de jardineria i té com a finalitat fer veure i descobrir als alumnes el funcionament de les empreses del sector.

Quan vam arribar a l’empresa ens va donar la benvinguda el senyor Gassó, el propietari, que ens va atndre amb molt de gust i ens va explicar com és el dia a dia als vivers. També ens va portar a fer un tomb per les instal·lacions i llavors ens vam adonar de l’extensió del terreny i de la varietat d’arbres i plantes que tenen. Durant el passeig, vam tenir l’oportunitat de preguntar al sr. Gassó algunes de les qüestions del nostre dossier sobre el cultiu, els sistemes de reg, la maquinària, etcètera. Vam completar la sortida desplaçant-nos a peu a l’antiga finca Gassó, on actualment fan els esqueixos.

Com a valoració nostra personal, volem deixar clar que l’excursió ha sigut tot un èxit i l’hem trobat molt intersesant. Hem après coses del nostre ofici que ens serviran per al nostre futur professional com ara el nom d’algunes espècies, la maquinària o eines que s’utilitzen, els tractaments fitosanitaris que s’apliquen, etc. Esperem fer una altra excursió ben aviat. Quan la fem us escriurem i us l’explicarem fil per randa.

De sortida vivers Gassó