ERASMUS + a l’Institut Antoni Ballester

Gràcies a l’experiència única de viure, estudiar o formar-se a l’estranger o de viatjar a un altre país, els participants guanyen confiança en si mateixos i adquireixen actituds interpersonals, descobreixen cultures diferents i teixeixen xarxes de relacions interpersonals i professionals amb persones d’altres països. Amb això es potencia la seva ocupabilitat i participació activa en la societat i es contribueix a aconseguir una major inclusió social i una identitat europea.

L’Institut Antoni Ballester ha entrat al programa:

-amb la mobilitat d’alumnat i professorat al programa FP DUAL on els nostres alumnes podran realitzar estades a empreses per adquirir experiència laboral de curta o llarga durada i participar en competicions professionals internacionals. El nostre professorat podrà fer formació o docència, observar d’activitats professionals o participar en projectes amb entitats de formació i empreses sobre aliances estratègiques sectorials.

-I amb només mobilitat per al professorat amb el projecte aquiproubullying on els docents aniran  a un centre per aprendre i després poder posar-ho en pràctica. Només 7 centres catalans han entrat en aquest projecte.