EL CICLE DE TOTS SANTS

Tots Sants-fotoEls estudiants del cicle d’Animació Sociocultural i Turística vam realitzar diferents activitats en relació a Tots Sants: venda de castanyes a Reus, els dies 28, 29, 30 i 31 d’octubre; venda i rifa de panellets a l’Institut Antoni Ballester, els dies 28 i 29 d’octubre i 3 de novembre. Un concurs concurs fotogràfic sobre cementiris i una visita guiada pel cementiri de la Selva del Camp el 12 de novembre.

Els diners obtinguts amb la venda de castanyes i panallets estan destinats a cobrir les despeses de les sortides extraescolars. Tots els alumnes van gaudir i disfrutar d’aquestes experiències tan motivadores.

Agraïm especialment al Quim Masdéu, de la Selva del Camp, el seu saber i el temps que ens va dedicar.

Clara Cabré