Canvis sortides curriculars arrel del coronavirus

En referència a les últimes notícies en relació al coronavirus, el Departament insta a la suspensió de les activitats que es fan fora del centre. Per tant, hem anul·lat totes les sortides anteriors a Setmana Santa.

• La sortida de Valls dels alumnes de 4t ESO, no s’ha posposat a una altra data, així que retornarem els diners en la seva totalitat.
  • La sortida de Calafell dels alumnes de 1r ESO, s’esta intentant posposar.
  • La sortida del Fòrum d’escoles verdes, s’ha posposat a la primera quinzena de juny.
  • La sortida del teatre de batxillerat, s’ha anul·lat, també es retornaran els diners per la mateixa aplicació TPVESCOLA.
  • El viatge de final de cicle, s’està intentant posposar. El Consell escolar es reunirà per estudiar les possibilitats que tenim. En breu ens posarem en contacte amb els pares dels alumnes afectats per donar més informació.

Direcció.