Canals de comunicació

Estem treballant per establit canals de comunicació amb les famílies i els alumnes de l’Institut.

A partir d’ara rebreu les noticies per ALEXIA, TELEGRAM, INSTAGRAM, TWITTER i aquesta web. Esperem així arribar a més gent. Demà publicarem tasques per que els nostres alumnes puguin anar treballant des de casa. Seràn transversals i no avaluables, tot i que l’equip docent recomana que es facin.

Donat que no vam poder acabar les juntes d’avaluació demà no es publicaran les notes. És avaluació continuada i les de la segona avaluació les tenim, quan ens permetin fer la junta les enviarem.

Avui fèiem les portes obertes al centre, tothom qui vulgui el convidem donar una volta per aquesta web i les noticies referents a les portes obertes d’altres anys. https://agora.xtec.cat/iesaballester/?s=portes+obertes