Auxiliar de conversa

Els alumnes de 4t d’ESO a les classes d’anglès estem treballant en un nou projecte. Un dia a la setmana practiquem “speaking” amb una professora nativa, la Pam, de Preston (Anglaterra).

Durant les classes fem jocs, treballem i aprofundim el que estem fent a classe amb el grup sense.

Ens encanten les classes especialment quan juguem al domino de paraules o quan per Nadal ens va portar unes galetes angleses que es diuen mince pies

Alumne 1: “ That’s a fantastic idea! We are learning in a different way and it’s much more interesting!

Alumne 2: “Learning with Pam is fantastic!”

Alumne 3 : “We have so much fun learning and it’s not boring’’