Xerrada sobre la producció i la postproducció d’un film.

El dia 16 de gener, James R. Pérez, antic alumne de l’institut i que actualment està finalitzant els seus estudis de direcció de cinema, va venir a fer una interessantíssima xerrada a l’alumnat de l’optativa de música de 4t d’ESO sobre la preproducció, la producció i la postproducció d’un film.dsc_0991 dsc_0992

Vam descobrir que fer una pel·lícula no és només feina d’unes setmanes i que hi ha una gran feina abans i després del rodatge. Ens va explicar, de primera mà ja que ell ja ha dirigit alguns curts i ha treballat ja amb actors i actrius, com és la feina del director de cinema abans, durant i després del rodatge.

Amb aquesta xerrada l’alumnat va poder complementar els coneixements que estem tractant ara mateix a l’optativa de música.

Va ser una interessantíssima xerrada en què ens va explicar anècdotes i curiositats de moltes pel·lícules.