Xerrada de màrqueting de la URV

El passat dimecres 15 de desembre, els alumnes de 1r de batxillerat van assistir a una xerrada online sobre “El màrqueting en l’actualitat. Què fan les empreses perquè comprem els seus productes?”, a càrrec de la professora de la URV, Mar Pàmies que va aconseguir mantenir l’atenció i l’interès de l’alumnat.

En la xerrada, Pàmies va voler mostrar als alumnes com mitjançant el màrqueting totes les marques ens creen necessitats de consum amb una sèrie d’estratègies adaptant-les als nous consumidors que son molt més experts del mercat i que gaudeixen de més tecnologia.

Sempre és un plaer poder assistir a xerrades de la URV i amb aquestes l’institut pretén despertar l’interès dels alumnes de batxillerat per les diverses disciplines universitàries i ajudar-los a trobar la seva vocació i a decidir el seu futur acadèmic.