Xerrada de la URV per als alumnes de Batxillerat

Els alumnes de 2n BAT arribaran properament al final d’una llarga etapa educativa al nostre institut, i ha arribat el moment de decidir quins estudis volen cursar. El pròxim dijous 31 de gener la Universitat Rovira i Virgili (URV) ens vindrà a presentar la seva àmplia oferta acadèmica, tant de graus com de postgraus, i a aclarir els dubtes dels estudiants sobre el pas al món universitari. També vindran els alumnes de 1r BAT a la xerrada per a que vagin pensant i valorant les oportunitats.

La URV s’ha situat, per quart any consecutiu, entre les 500 millors universitats del món al rànquing de Times Higher Education, fet que la confirma com una universitat de referència a Catalunya i a l’espai europeu en aspectes com la qualitat de la docència, la formació contínua, l’excel·lència en la recerca o l’aposta pel desenvolupament i la innovació.

Aquesta presentació es programa en el Pla d’orientació acadèmica i professional BAT del nostre centreAltres oportunitats d’estar en contacte amb la universitat serà la que es realitzarà properament a les aules de la URV. Ja us anirem informant!