Viatge a Perpinyà, Elna i Cotlliure de l’alumnat de francès de 3r i 4t d’ESO.

El passat 27 de febrer l’alumnat de l’optativa de francès sortia ben d’hora de Mont-roig del Camp direcció Perpinyà per poder fer un intercanvi cultural i visitar la Catalunya Nord. Des del passat mes d’octubre, els nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO s’han estat escrivint cartes amb els estudiants de l’optativa  de català del Collège la Côte Radieuse de Canet en Roussillon i aquest viatge ens va permetre conèixer-nos personalment. El punt de trobada va ser els jardins del Palau dels Reis de Mallorca de Perpinyà, on vam poder fer dinàmiques de grup per trencar el gel i dinar junt amb els estudiants i professors francesos. Després vam gaudir d’una visita guiada molt interessant del Palau i tot seguit ens vam acomiadar dels nostres correspondants. La tarda la vam dedicar a visitar el centre històric de la ciutat i després de sopar unes bones crêpes la bolera ens va permetre finalitzar el dia amb diversió. L’endemà, el dia 28, vam tenir l’honor de visitar Elna i la seva Maternitat de la mà de l’alcalde d’aquest poble, l’Hble. Sr. Nicolàs García, descendent de Montbrió del Camp. A la tarda, ja de camí cap a casa, vam fer parada d’un parell d’horetes a Cotlliure per poder visitar la tomba d’Antonio Machado i el nucli antic d’aquesta vila costanera de la Catalunya Nord. Aquí us deixem algunes fotografies i al compte d’instagram de l’institut trobareu un vídeo recopilatori!