Viatge a Malta CFGM SMX

En el marc del Pla Impuls de llengües estrangeres, un projecte finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea, amb fons Next Generation EU, del 27 de febrer al 4 de març, l’alumnat de 1r de SMX de l’Institut Antoni Ballester va anar de viatge a l’illa de Malta acompanyats per les professores Maria Soler del departament d’informàtica i Sarai Dulcet del departament de llengües estrangeres.

L’alumnat ha pogut rebre, cada matí, 4 hores de formació d’anglès a l’acadèmia IELS Malta, i participar en activitats culturals durant les tardes, com per exemple visitar la capital Valetta, fer un creuer pel port comercial de la mateixa ciutat i fer una visita guiada al poble històric Mdina. El viatge els ha permès fomentar la interacció social en anglès i enriquir-se culturalment. Us deixem algunes fotografies!