TROBADA DELS CICLES D’ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL I TURÍSTICA DE TOTA CATALUNYA

El passat 24 de març, els alumnes de primer i segon del cicle d’Animació Sociocultural i Turística vam anar a l’institut Salvador Seguí, del barri de la Verneda, al districte de Sant Martí de Barcelona.

Aquesta sortida era una trobada de tots els cicles d’Animació sociocultural i turística de Catalunya, amb l’objectiu de compartir experiències, fer amistats, conèixer gent nova en el mateix àmbit estudiantil, etc.

Després de la benvinguda i d’una taula rodona que abordava el tema “El conflicte és una eina de transformació?”, els alumnes del Salvador Seguí van organitzar un petit esmorzar amb sucs i croissants gratis, i van fer una sèrie de balls com a presentació de la jornada. Seguidament vam començar els tallers que havien preparat, una sèrie d’activitats per a realitzar conjuntament: zumba, risoteràpia, circ, hip-hop, salsa i bachata, etc. Ens vam dividir en grups, cadascú va anar al taller que havia escollit.

Un cop finalitzada l’activitat del matí, els alumnes havien preparat una sala on podíem dinar tots plegats, juntament amb els professors i els alumnes d’altres instituts.

A la tarda van continuar els tallers. I al finalitzar es va realitzar la flashmob. Els alumnes del cicle del Salvador Seguí havien preparat un ball que van gravar i van passar a tots els instituts que assistirien a la trobada per tal que se l’aprenguessin. I en acabar la festa, el vam ballar tots, al carrer.

El comiat de la tretzena jornada d’Animació sociocultural i turística es va fer a les 6 de la tarda, aproximadament. I cap a casa!

C7rH52tWkAAHfSC IMG-20170325-WA0002 PhotoGrid_1490946588736 IMG-20170326-WA0043

Judith López