Taller- xerrada de la bibliotecària i escriptora, Judith Robert

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres dia 20 de gener, la Judith Robert, bibliotecària i escriptora, va venir a l’institut, juntament amb la seva filla, Laura Vernet.

Van fer un taller – xerrada a l’alumnat de 1r d’ESO sobre els llibres, la importància de la lectura, com saber quins llibres ens agraden i perquè, com triar llibres…

Ens van conduir, a través d’un viatge guiat, al país dels arbres, al país de les lletres i al país dels llibres. Va ser un viatge genial, sense maletes i ple d’emocions.

Al final de la sessió ens van explicar uns contes, del seu últim llibre, mentre l’alumnat dibuixava zentangles.

Van deixar dos exemplars d’aquest llibre a la biblioteca del centre, per si els voleu llegir. És un llibre de contes i il·lustrat amb zentangles.

Us convidem a llegir-lo!